Friday, April 22, 2011

memikirkan apa yang berlaku...

bila difikirkan kembali banyak perkara yang telah terjadi dan membuat aku berfikir sejenak..Inila kuasa Tuhan yang masa ESA yang menjadikan semua insan di dunia ini.Segala apa yang kita buat didunia ini telah ditentukan olehnya, cuma kita yang menentukan cara hidup kita baik atau tidak..semakin lama aku berfikir semakin banyak yang bermain di fikiran ini..segala kejadian yang pernah terjadi aku jadikan sebagai pedoman dan iktibar atas apa yang berlaku..Saat ini aku memikirkan bakal apa yang akan berlaku seterusnya, alangkah baiknya jika aku mempunyai kuasa untuk mengetahui semua.tapi tu mustahil kerana kita ini telah diciptakan pada yang SATU..Tapi aku bersyukur sehingga sekarang aku dapat meneruskan hidup dengan daya usaha aku sendiri..walaupun aku banyak menempuhi segala cubaan dan dugaan aku anggap ini satu ini satu hikmah disebalikknya.semoga dilain akan datang aku akan menepuhi segala cabaran dan dugaan ini dengan penuh sabar dan redha...Amin..

No comments:

Post a Comment