Saturday, November 12, 2011







Bila jumpa doa ini baru saya teringat akan bacaan ini..sudah lama saya tidak amalkan doa ini..saya hanya baca doa yang biasa dibuat masa di sekolah...hehhe :P




kalau boleh diputarkan masa kecik2 saya ingin mengubah semua apa yang terjadi..memang mustahil untuk kembali ke zaman kanak2..Masa kanak2 tidak banyak yang difikirkan dan hanya tahu berseronok saja..emmm aku rindu dengan zaman kanak2.Tapi bila da meningkat dewasa pelbagai masalah telah timbul yang menyebabkan kita mula berubah mengikut musim..da yang mempunyai kehidupan yang baik,kaya atau sedarhana, miskin dan bermacam2..namun dunia sekarang banyak telah berubah dan orang2 pun turut berubah...Bila diingatkan kembali rasa kekesalan ada tersimpan dalam hati..Ya Allah kuatkan iman dan pendirianku.Lindungi hambamu dari segala keburukan dan kemungkiran yang sedang melanda.

No comments:

Post a Comment