Sunday, October 20, 2013

im hurt............

Tidak ku sangka selama setahun perhubungan akhirnya kecewa.Bila dia menghantar mesej dan mengakhiri perhubungan ini.Hati siapa tidak sakit, saya hanya mampu berdiam diri dan mengalirkan airmata bila dia memutuskan melepaskan saya tanpa berjumpa sekali pun.Saya amat tekilan kerana selama saya bersabar dan terus bersabar menunggu, akhirnya kecewa yang yang perolehi.saya tidak di beri peluang untuk berkata-kata, hanya kata kata itu tersimpan dalam hati.Bukan say tidak redha dan terima semua ini, cuma kekesalan dan terkilan amat dengan situasi ini.Kalau lah saya tahu ini akan berlaku takkan saya menerimany untuk kedua kali. Tetapi bila sudah di beri peluang kedua ternyata sia2 peluang tersebut.segala janji yang pernah dia katakan semua tidak berguna lagi...Hingga sekarang hati ini masih sedih dan menangis. Betul kata orang menyakiti orang dalam sekelip mata memang mudah, tetapi hati yang telah disakiti mengambil masa untuk pulih. Ya Allah, kuatkan lah hati ini dari terus disakiti, engkau berikan aku kekuatan dan ketabahan untuk mengharungi semua ini dengan tabah.

sudah masuk hari ke3 hidup saya tanpa seseorang yang saya sayangi.saya hanya mampu menangis dan berdiam diri.Segala kenangan bersama dia amat payah untuk dipadam.Tiap-tiap pagi teringat akan dia dan kadang-kadang saya rindu akan dia..tapi tu semua hanya sia - sia.saya tidak tahu sampai bila akan terus begini..selama berkawan inilah perhubungan yang saya amat saying dan tidak pernah saya rasa amat kecewa bila semua ini telah berlaku..aku pasrahkan hati ini walaupun ia amat perit dn menyakitkan...........banyak yang ingin dikatakan namun hanya mampun simpan dalam hati...saya masih sayang dengan Lokman Hakim.....

No comments:

Post a Comment