Monday, October 31, 2011

akhirnya ku tahu..

tiba2 aku dapat panggilan telefon...dub..dubb..dia rupanya..baru sekarang dia berani telefon n bercakap..aku tak fahamla perangai dia..sudahla dia yang menyepi dan menghilangkan diri tiba-tiba muncul bila aku mula rasa selesa tanpa fikir hal dia..aaghhhh napa muncul masa ini..aku sudah mula bosan melayan dengan karenah yang tidak tahu hujung pangkal..biarla aku sekarang selesa dengan kehidupan yang saya ada...aku tak nak hal ini membuatkan aku kembali sedih lagi..NOTED.......

                                                  



pergi sudah tinggalkan aku
tak ingin engkau ada kembali lagi ke dalam cerita hidupku ini
ku bahagia tanpa dirimu
biar begini adanya
tanpamu ku temukan sinarnya

usah lagi kau guris hatiku
ku tak mahu lagi merasa kan hadirmu dlm duniaku
pergilah dr hidupku...

No comments:

Post a Comment