Saturday, October 29, 2011

maaf saya lukakan hati kamu...


huhuhuhu beratnya hati bila buat keputusan antara kawan dan kekasih....dan akhirnya saya telah buat keputusan dan keputusan tu telah melukakan hati seseorang.hanya tu saja saya mampu buat..saya tidak dapat menerimanya as be my lover...saya tidak boleh tipu diri saya sebab saya belum bersedia untuk menerimanya..saya ingin memujuknya tapi saya tidak mahu menimbulkan masalah.saya tahu memang dia mengharapkan selama ini tapi ini hasil yang dia dapat..saya  anggap dia sebagai seorang sahabat yang baik dan jujur.tapi saya tidak mahu dia salah anggap dengan saya..Ya Allah kuatkan hatiku..saya tidak mahu dituduh mainkan perasaan orang sedangkan saya tidak pernah mainkan perasaan orang.memang payah untuk menilai siapa yang salah sebenarnya..cuma saya harap hal ini tidak menjejaskan persahabatan yang kami telah lalui selama ini..hanya itu saja pinta ku..maafkan aku andainya aku melukai hati dan perasaan mu....

                                       
I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

No comments:

Post a Comment