Thursday, October 27, 2011

bila ingin tahu..

sejak akhir2 ini aku sering mendapat mesej dari seseorang,namun aku tidak pernah tanya siapa nama sebab tiap kali dia mesej dia hanya mesej YUHUU..aku seperti mengenali mesej ni tapi aku tidak mau memikirkan siapa dia..aku seperti dapat rasakan yang itu adalah dia..aku tidak mahu memikirkan pasal dia lagi,aku merasa seperti dipermainkan dan dibuang begitu saja..Bila dia da masalah dia selalu melarikan diri,aku tidak tahu kenapa dia buat seperti itu,dan bila aku sudah mula lupa dengan dia, tanpa disedari dia muncul kembali..aku tidak ingin melepaskan orang yang saya sayang sekarang ini..aku lebih rela melupankan dia dari terus diganggu lagi..sekarang aku mula memberi ruang untuk menerima seseorang tapi aku belum memutuskan untuk mempunyai hubungan as a Couple..sekarang dalam peringkat perkenalaan, aku tidak mahu mengambil jalan mudah..biarlah aku yang menentukan samaada aku menerima atau tidak...

                                                       sampai bila jadi macam ni...

No comments:

Post a Comment