Sunday, October 23, 2011

bila hati terasa sedih dan sayu..

bangun dari tidur aku cuba meningat apa mimpi tadi, rupa-rupanya aku bermimpi sedang menangis kesakitan. Bila aku lihat muka di cermin mata aku sembab..ehh aku nangis?? aku berlari ke bilik dan memegang bantal..sah memang aku nangis...aku tidak ingat apa sebenarnya terjadi sehingga aku begini..sampai sekarang aku masih memikirkannya..Aku hanya mampu berdoa agar dijauhkan segala perkara buruk..Pada masa yang sama mata kiri aku bergerak beberapa kali..ehh napa ni...dalam fikiran aku banyak yang aku fikirkan.takkan ada perkara sedih lagi..arhhhhhagg tak sanggup..Ya Allah kuatkan iman ku,jauhkanlah segala perkara buruk keatas diriku ya Allah..hanya tu saja aku mampu bersuara..baru aku teringat aku berdoa dalam mimpi semasa aku menangis kesakitan..syukur aku masih ingat pada Tuhan...Bila memikirkan aku mula sedar dan mengingatkan diriku yang berlaku semua adalah ujian dan dugaan dari Tuhan....

No comments:

Post a Comment